Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen en de antwoorden. Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact op met ons. Wij helpen u graag verder.

Onze bandenservice

Kan ik een velg inclusief band aanleveren of moet deze eerst gedemonteerd worden?

Beide opties zijn mogelijk bij De Velgendokter. Wanneer een velg inclusief band wordt aangeleverd zullen wij deze zelf demonteren voor de geplande reparatie. Uiteraard zorgen wij ervoor dat uw band na de reparatie ook weer netjes gemonteerd wordt.

Kunnen jullie ook direct nieuwe banden leveren / monteren?

Jazeker! Via onze bandenservice leveren we niet alleen nieuwe banden van verschillende merken, ook monteren wij deze direct op locatie. Dus laat u een set velgen repareren wat ook toe is aan nieuwe banden? Laat dit dan direct doen bij De Velgendokter. Geef dit wel vooraf aan. Dan kunnen wij de gewenste banden bestellen.

Service tijdens een reparatie

Beschikbaarheid van leenwielen tijdens reparaties

Voor een aantal auto`s hebben we leenwielen beschikbaar. We vervangen uw velgen op locatie zodat u uw auto niet hoeft te missen. Wilt u gebruikmaken van leenwielen? Neem hiervoor contact met ons op zodat wij de beschikbaarheid kunnen controleren.

Kan ik mijn auto ook bij jullie achterlaten tijdens een reparatie?

In overleg kunt u uw auto tijdens de reparatie achterlaten bij De Velgendokter. Wij zorgen ervoor dat uw auto weer rijklaar is wanneer u hem op komt halen. Neem hiervoor altijd even contact met ons op.

Afhaal en bezorgservice

Komen jullie de velgen bij mij op locatie demonteren of moet ik deze zelf demonteren?

Helaas kunnen wij uw velgen niet op locatie demonteren, deze worden opgehaald door een chauffeur van DPD. Zorg ervoor dat uw velgen gedemonteerd en verpakt zijn wanneer u een afspraak maakt.

Hoe maak ik mijn velgen klaar voor afhaal en bezorging?

Het is belangrijk dat uw velgen netjes en veilig verpakt worden. Hiermee loopt u geen onnodig risico bij het transporteren van de velgen. De chauffeur van DPD heeft adresstickers bij en kan u hierin ondersteunen. Zorg dat het pakket klaar staat voor de chauffeur. Deze heeft een strak schema dus zorg dat hij niet hoeft te wachten.

Kan ik zelf bepalen op welke datum/tijd mijn velgen worden opgehaald?

U kunt uw voorkeursdatum aangeven in het afhaal & bezorgformulier. Wij zullen uw velgen opnemen in de planning. U ontvangt altijd een bevestiging van de datum. Het is niet mogelijk een tijd af te spreken. Dit is afhankelijk van het schema van de chauffeur van DPD.

CONTACT OPNEMEN

Wilt u met ons in contact komen? Bel dan naar onderstaand nummer of vul het contactformulier in op de contact pagina.

T: 0413-257366

OFFERTE OPVRAGEN